2. september 2012

magert


Håper dere har hatt en fin helg!
Jeg føler meg alt annet enn utmagret (som disse typene på hylla), etter en helg med konfirmasjon i går
og mye god grillmat hos gode venner i dag
-og en haug med hjemmebakte boller og skolebrød...

Men bloggen har blitt "sultet" i det siste.
Det har blitt lite tid og overskudd til blogging.
Hverdagene er igang for fullt.
Hverdager med tempo
-og mye morro og sosialt.

Når det gjelder bloggen har jeg siden sist 
fått plass i galleriet i nib-utfordringen for august,
og denne måneden er jeg månedens blogger i Bolig pluss!

Håper vi "ses" igjen snart..
Ha en ny fin uke!

klem

3 kommentarer:

  1. Ja,slik er hverdagen :)
    Grattis som månedens blogger ,det er stas.
    fin ny uke til deg...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en flott helg:)
    Hverdagen kommer like brått hvert år, men det er godt vi har de:)
    Ha en fin fin mandga ♥

    SvarSlett
  3. Høyres ut som du har hatt ei flott helg;)
    Fint bilde:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!